Stagiair(e) afdeling marketing


De ECI is het mooiste cultuurhuis van Limburg met de meeste disciplines onder één dak! Een bijzondere plek aan de Roer met een popzaal, een vlakke vloertheater, 2 filmzalen (137 stoelen), een expositieruimte en een educatieafdeling met cursusaanbod in de disciplines muziek, theater, beeldend en dans. Het ECI-programma omvat (pop)muziek, theater en dans, een arthouse-filmselectie en een breed educatie- en cursusaanbod (zowel binnen als buiten de eigen locatie). Samen met het onderwijs werken we aan een programma dat kinderen een breder perspectief biedt en waarop talent tot bloei kan komen.

Bij ECI krijgt creativiteit de ruimte. Creëer. Maak iets moois. Met je handen, je lijf of in je hoofd. Met film, muziek, dans, theater, beeldende kunst en educatie op een waanzinnig mooie plek.

Wij zoeken een stagiair(e) marketing

De functie
Lijkt het je interessant om mee te draaien op de marketing en communicatieafdeling in een culturele omgeving? Tijdens je stage werk je mee met de dynamische marketingafdeling en ondersteun je waar mogelijk. Je houdt je bezig met de promotie van het programma en interne en externe communicatie. Voorbeelden van werkzaamheden:
– Ondersteuning bij de promotie van evenementen en voorstellingen
– Contentcreatie voor social media
– Ondersteunen bij het schrijven en opstellen van nieuwsbrieven
– Verzamelen, ordenen en verspreiden van verschillende publiciteitsmaterialen
– Meedenken over marketingacties voor specifieke programmaonderdelen

Er is veel ruimte voor eigen input en creatieve ideeën. Ook wordt eigen initiatief aangemoedigd.

Wij zoeken
– een zelfstandige student op minimaal mbo-niveau;
– hands-on mentaliteit. Jij bent een echte aanpakker;
– goede beheersing van de Nederlandse taal;
– goede kennis van Microsoft Office;
– een enthousiast persoon met kennis van en interesse in marketing.
– goed thuis in de verschillende sociale media platforms, waaronder Facebook, Twitter, YouTube en Instagram;
– affiniteit met en kennis van cultuur.

Wij bieden
– afwisselende en leerzame periode waarbij je kennismaakt met allerlei aspecten van marketing en communicatie in een dynamische culturele omgeving;
– een informele werksfeer;
– leuke extra’s, zoals gratis toegang tot alle muziekevents in de popzaal (met introducé);
– stagevergoeding.

De stage wordt in overleg aangegaan voor een periode van 3-5 maanden, 32-40 uur per week (waarvan minimaal 32 uur meewerken).

Interesse?
Reageren op de vacature kan door een motivatiebrief + cv te sturen t.a.v. Noortje Heijnen naar nikiborro@ecicultuurfabriek.nl.