Veelgestelde vragen!


 

  • Nemen jullie gekochte tickets terug?
    Nee helaas niet. Dit geldt voor theater, film en pop.
    We raden je aan als je tickets over hebt of niet kunt deze eventueel te verkopen via www.ticketswap.nl.

  • Kan ik tickets reserveren?
    Nee helaas niet, je kan online via onze website je kaartjes kopen of fysiek bij onze receptie.
    Dit geldt voor theater, film en pop.

  • Kan ik tickets ruilen?
    Nee helaas niet, je kan online via onze website je kaartjes kopen of fysiek bij onze receptie.
    Dit geldt voor theater, film en pop.

  • Kan ik mijn tickets laten scannen via een smartphone? (is printen van ticket persé nodig?)
    Tickets die zijn gekocht via onze website hoeven niet uitgeprint te worden. Wij kunnen de barcode op het E-ticket (PDF-bijlage in de bevestigingsmail) ook vanaf je telefoon scannen, zorg wel dat je schermhelderheid op maximaal staat;

  • Kan ik aan de deur bij een concert/voorstelling ook nog tickets kopen?
    Ja dit kan, houdt er wel rekening mee als concerten/voorstellingen uitverkocht zijn dat er geen deurverkoop is.

  • Kan alleen online tickets kopen?
    Op onze site zijn alle tickets te koop, maar ook aan de receptie/kassa kun je je tickets kopen;

 

  • Accepteren jullie kadokaarten?
    Ja, je kunt met de volgende kaarten betalen bij ons:
    -ECI kadobon
    -Podiumcadeaukaart
    -(Digitale) bioscoopbon
    -VVV Cadeaukaart

 

  • Een concert is afgelast of verplaatst, wat nu?
    Als een concert of voorstelling wordt afgelast krijg je automatisch je geld terug.
    Wordt een concert of voorstelling verplaatst, in dit geval blijven je gekochte tickets gewoon geldig, je ontvangt hierover een mailtje op het mailadres waar je tickets mee besteld zijn.

 

  • Ik heb online tickets besteld, alleen ontvang ik mijn tickets niet in mijn mailbox. Wat nu?
    Het kan zijn dat je een onjuist e-mailadres hebt ingevuld. Zo niet, neem dan contact op via info@ecicultuur.nl.

 

  • Ik ben mijn mail kwijt met de tickets, of heb ze per ongeluk verwijderd, wat nu?
    Stuur een e-mail naar info@ecicultuur.nl en we sturen je opnieuw de tickets.

 

  • Hoe kan ik aan kaartjes komen als het concert of voorstelling is uitverkocht?
    We maken bij de receptie een wachtlijst aan. Mocht er een kaartje terugkomen, stellen we degene die op de wachtlijst staan als eerste op de hoogte.

 

  • Hoe zit het met parkeren en de route naar ECI?
    De ECI cultuurfabriek is bereikbaar met de auto en in de directe omgeving van de cultuurfabriek vind je een aantal parkeergelegenheden. Ook met het openbaar vervoer zijn we goed bereikbaar. https://www.ecicultuurfabriek.nl/contact-route/

 

  • Hebben jullie zitplaatsen?
    In onze theaterzaal en filmzaal hebben we alleen maar zitplaatsen.
    In onze popzaal hebben we alleen maar staanplaatsen. Al onze concerten hier zijn sta concerten tenzij we dit van tevoren aangeven. Mocht je slecht ter been zijn, dan kun je aan een van onze vrijwilligers een barkruk vragen (op=op). We doen niet aan reserveringen m.b.t. barkrukken en kunnen ook niet garanderen dat er voor iedereen een barkruk aanwezig is. Het is helaas niet toegestaan (i.v.m. veiligheid) om een eigen zitvoorziening mee te nemen.

 

  • Is ECI toegankelijk voor mensen in een rolstoel of mindervaliden bezoekers?
    Ja. Wil je een rolstoelplaats reserveren? Neem dan contact op met onze receptie: 0475-317171

 

  • Kun je contant betalen bij ECI?
    Nee helaas niet. Aan de receptie/kassa en in ons cultuurcafé is contant betalen niet mogelijk. ECI munten zijn per 1 oktober 2021 ook niet meer geldig. De waarde van je oude munten kan tot 31-12-2022 op de ECI betaalpas gezet worden. Je kunt ook contactloos met de pinpas betalen.

 

  • Is er een speciale regeling voor scholieren met een schoolpas?
    Ja, we geven tot 50% korting op de ‘deurprijs’ voor muziek (popzaal), film en theater
    Kortingstickets kunnen alleen de kassa gekocht worden (niet online) op vertoon van een geldig CKV of schoolpas + ID.
    Korting geldt voor maximaal 1 ticket per persoon.
    Korting geldt alleen op een ‘deurprijs’ van meer dan €10,- m.u.v. film.

 

  • Op welke manieren kan ik mijn tickets betalen?
    Met de volgende betaalmethodes kun je betalen:
    -iDEAL*
    -Giropay*
    -Mastercard
    -VISA
    -EMaestro*
    *Deze betaalwijzen kunnen alleen online voldaan worden en niet aan de kassa.